-
POTWIERDZENIE WOLI - Rekrutacja do klasy I i oddziału przedszkolnego - rok szkolny 2021/2022
klasa I 2021/2022 oddział przedszkolny 2021/2022 Potwierdzenie woli: klasa I - wypełniony druk proszę dostarczyć do szkoły w dniach 26.03.2021 r. godz. 10.00 - 08.04.2021 r. godz. 13.00 Oddział przedszkolny - wypełniony druk proszę dostarczyć do szkoły w...
-
REKRUTACJA DO ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO - ROK SZKOLNY 2021/2022
UWAGA!!! REJESTRACJA KANDYDATA PROSZĘ WEJŚĆ NA STRONIE WWW.OSWIATAWRADOMIU.PL ...
Wirtualny Spacer Po Szkole - Dzień Otwarty Online
Dni otwarte w szkołach organizowane są corocznie. Jest to czas, kiedy zarówno przyszli
uczniowie, jak ich rodzice mogą zapoznać się z ofertą danej szkoły.W związku z tym
równieżi Publiczna SzkołaPodstawowa Nr 19 w Radomiu pragnie zorganizować
taki dzień. Niestety ze względu na panującą pandemię COVID-19, w tym roku nasza
szkoła organizuje spotkaniez rodzicami i dzień otwarty wirtualnie.
Zapraszamy serdecznie do obejrzenia oczami aparatu i kamery naszej placówki.
KLIKNIJ W LINK PONIŻEJ
https://www.facebook.com/watch/?v=136280098302851
Z życia szkoły...
Zaproszenie na Wirtualny Tydzień Otwarty w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Nr 3 w Radomiu
- Szczegóły
- AR
- Odsłony: 118
Plan Wirtualnego Tygodnia Otwartego 2020/2021 w PP-P 3 W Radomiu
(od 07.12.2020 r. do 11.12.2020 r.)
Poniedziałek: 07.12.2020 r. Prezentacja otwarcia – Dyrektor Marzena Radulska -Olifirowicz Temat dnia: „Tolerancja” – prezentacja i wstęp Radosław Kulak, Anna Brońska,
|
Równocześnie rusza Telefon Wsparcia Psychologicznego, Pedagogicznego i Logopedycznego od godz. 9.00 do 17.00 (512 050 930, (48) 331 45 10) Ta forma pomocy dedykowana jest wszystkim potrzebującym aktualnie wsparcia: rodzicom, dzieciom i młodzieży oraz nauczycielom, niezależnie od rejonu działania poradni. W poniedziałek będzie działał także Punkt Konsultacyjny, na którym będą realizowane, jak co tydzień, zapisy na diagnozę, terapię itp. tylko dla podopiecznych z rejonu działania PP-P nr 3 |
Wtorek 08.12.2020 r. Zespół diagnozy, terapii i profilaktyki dzieci w wieku 0-6 Temat dnia: „Wspieranie rozwoju małego dziecka poprzez ruch”
|
Równocześnie rusza Telefon Wsparcia Psychologicznego, Pedagogicznego i Logopedycznego od godz. 9.00 do 17.00 (512 050 930, (48) 331 45 10) Ta forma pomocy dedykowana jest wszystkim potrzebującym aktualnie wsparcia: rodzicom, dzieciom i młodzieży oraz nauczycielom, niezależnie od rejonu działania poradni.
|
Środa: 09.12.2020 r. Zespół diagnozy, terapii i profilaktyki uczniów szkół podstawowych klas I-III Temat dnia: Jak dotrzeć do potencjału dziecka, jak nad nim pracować, aby go w pełni wykorzystać.
|
Równocześnie rusza Telefon Wsparcia Psychologicznego, Pedagogicznego i Logopedycznego od godz 9.00 do 17.00 (512 050 930, (48) 331 45 10) Ta forma pomocy dedykowana jest wszystkim potrzebującym aktualnie wsparcia: rodzicom, dzieciom i młodzieży oraz nauczycielom, niezależnie od rejonu działania poradni). W środę będzie działał także Punkt Konsultacyjny, na którym będą realizowane, jak co tydzień, zapisy na diagnozę, terapię itp. tylko dla podopiecznych z rejonu działania PP-P nr 3. |
Czwartek: 10.12.2020 r. Zespół diagnozy, terapii i profilaktyki uczniów szkół podstawowych klas IV – VIII Temat dnia: „Emocjonalność nastolatków- jak wspierać, jak się komunikować, jak dbać o relacje”
|
Równocześnie rusza Telefon Wsparcia Psychologicznego, Pedagogicznego i Logopedycznego od godz 9.00 do 17.0 (512 050 930, (48) 331 45 10)
Ta forma pomocy dedykowana jest wszystkim potrzebującym aktualnie wsparcia: rodzicom, dzieciom i młodzieży oraz nauczycielom, niezależnie od rejonu działania poradni. |
Piątek: 11.12.2020 r. Zespół diagnozy, terapii i profilaktyki uczniów szkół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych Temat dnia: „Doradztwo Zawodowe i Komunikacja”
|
Równocześnie rusza Telefon Wsparcia Psychologicznego, Pedagogicznego i Logopedycznego od godz. 9.00 do 17.00 (512 050 930, (48) 331 45 10) Ta forma pomocy dedykowana jest wszystkim potrzebującym aktualnie wsparcia: rodzicom, dzieciom i młodzieży oraz nauczycielom, niezależnie od rejonu działania poradni). W piątek będzie działał także Punkt Konsultacyjny, na którym będą realizowane, jak co tydzień, zapisy na diagnozę, terapię itp. tylko dla podopiecznych z rejonu działania PP-P nr 3. |
Szkoła do Hymnu podziękowanie
- Szczegóły
- KG
- Odsłony: 88
Nasza szkoła otrzymała podziękowanie za udział w akcji "Szkoła do hymnu".
Akcja Szkoła do Hymnu
- Szczegóły
- KG
- Odsłony: 154
W dniu 10 listopada 2020 r. o godzinie 11:11 Uczniowie naszej szkoły włączyli się
do ogólnopolskiej akcji „Szkoła do hymnu” i uroczyście odśpiewali hymn narodowy – „Mazurek Dąbrowskiego” sł. Józef Wybicki. Wydarzenie on-line zorganizowane było
w aplikacji MS Teams przez Panią Joannę Siemiątkowską we współpracy z Panią Bożeną Olszowską, Panią Małgorzatą Szwajcą, wychowawcami oraz nauczycielami
i pracownikami Szkoły z nieocenioną pomocą Rodziców, a wszystko pod opieką Pani Dyrektor Jolanty Szpilskiej.
Społeczność szkolna stworzyła bardzo liczny ponad 100 osobowy chór.
11 listopada to szczególna data dla każdego Polaka. Tego dnia czcimy bohaterstwo, waleczność
i męstwo naszych przodków, dzięki którym Polska po 123 latach niewoli wróciła na mapę Europy. Wyrażamy radość z tego, że żyjemy w wolnym i suwerennym kraju. (były Minister Edukacji Narodowej Dariusz Piontkowski).
102. rocznicę odzyskania niepodległości uczciliśmy również poprzez pogłębienie wiedzy na temat genezy hymnu Polski, studiując wybrane specjalnie w tym celu materiały edukacyjne. Uczniowie
i wszyscy zainteresowani mogli uczestniczyć w rozwiązywaniu quizu „Mazurek Dąbrowskiego” opracowanego specjalnie na tę okazję.
Dziękujemy wszystkim organizatorom i uczestnikom za zaangażowanie i udział w akcji organizowanej przez MEN "Szkoła do hymnu".
Wspaniale, że mogliśmy wspólnym śpiewem uczcić tak ważną rocznicę.
Wybrany cytat z czatu podczas spotkania on-line: „Najważniejsza jest nasza solidarność jako naród kochani” Pan Michał Szpilski
Z wyrazami szacunku
Joanna Siemiątkowska
Akcja charytatywna: Wózek dla Darii
- Szczegóły
- KG
- Odsłony: 138
Daria to uczennica naszej szkoły od 2015 roku. Uczęszcza do klasy 6b. Ze względu na niepełnosprawność ruchową dziewczynka nie może czynnie uczestniczyć w zajęciach z klasą. Ma indywidualny tok nauczania.
Jest miłą i pogodną osobą. Bardzo lubi filmy przygodowe
i gry komputerowe. Lubi też spędzać czas na świeżym powietrzu.
Daria choruje na dystrofię mięśniową postępującą. Jest to choroba, która zabija mięśnie. Są coraz słabsze, wiotczeją, aż w końcu zanikają całkowicie. Porusza się więc na wózku inwalidzkim. Ze względu na zanik mięśni oddechowych dziewczynka każdą infekcję dróg oddechowych przechodzi bardzo ciężko.
Pomimo tych wszystkich przeciwności jakie stawia przed Darią choroba dziewczynka nie traci optymizmu i chęci do życia, a jej mama nadziei na
w miarę normalne życie córki. Daria stara się być samodzielna. Pomaga jej w tym wózek inwalidzki, dzięki któremu się porusza. Ten, z którego Daria korzysta do tej pory staje się za mały. Dziewczynka będzie potrzebowała nowego wózka w 2023 roku, jako uczennica 8klasy. 7500 tysięcy złotych - taka kwota jest potrzebna, aby spełnić potrzebę Darii - tyle kosztuje nowy wózek inwalidzki. Jest to bardzo duża kwota, którą w obliczu wszystkich wydatków ciężko uzbierać mamie dziewczynki.
Postanowiliśmy więc wesprzeć rodzinę w uzbieraniu tej kwoty
i zorganizować zbiórkę pieniędzy w naszej szkole. Trwać ona będzie 3 lata
i mamy nadzieję, że w tym czasie uda nam się uzbierać kwotę niezbędną do sfinansowania wózka dla Darii.
Osoby, które chciałyby pomóc Darii i wesprzeć zbiórkę zapraszamy do sekretariatu naszej szkoły. Tam znajduje się urna do której można dokonywać wpłat.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską "Uczymy komplementarnie - indywidualnie"
- Szczegóły
- KG
- Odsłony: 149
roku szkolnym 2020/2021 przystąpiliśmy do projektu współfinansowanego
przez Unię Europejską
"Uczymy komplementarnie - indywidualnie"
Celem projektu jest wzrost kompetencji kluczowych oraz właściwych postaw
i umiejętności niezbędnych na rynku pracy u uczniów oraz wzrost kompetencji
zawodowych u nauczycieli.
W ramach projektu prowadzone będą zajęcia:
- dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki,
- dydaktyczno - wyrównawcze z geografii,
- dydaktyczno - wyrównawcze z przyrody,
- dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego,
- zajęcia rozwijające z języka angielskiego,
- z biologii - metoda eksperymentu,
- z chemii - metoda eksperymentu,
- z fizyki - metoda eksperymentu,
- logopedyczne,
- korekcyjno - kompensacyjne,
- socjoterapeutyczne,
- psychoedukacyjne,
- koło informatyczne - rozwijanie kompetencji cyfrowych uczniów,
- wyrównawcze z informatyki - rozwiajanie kompetencji cyfrowych uczniów.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 w Radomiu wyróżniona tytułem "Szkoła w Chmurze Microsoft"
- Szczegóły
- KG
- Odsłony: 150
Z ogromną radością i satysfakcją informujemy, że Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 im. Edmunda Bakalarza w Radomiu za aktywne działania nauczycieli, uczniów i rodziców na platformie Microsoft Office 365 otrzymała oficjalny tytuł „Szkoła w Chmurze Microsoft”. Wyróżnienie dla szkoły potwierdzone jest certyfikatem oraz tablicą informacyjną z logo „Szkoła w Chmurze Microsoft”. Jednocześnie cieszy nas fakt, że dołączyliśmy do ogólnopolskiej sieci Szkół w Chmurze Microsoft i mamy zaproszenie do światowych programów Microsoft Innovative Educator Expert (Globalna Sieć Innowacyjnych Nauczycieli) i Microsoft Showcase School (Globalna Sieć Modelowych Szkół) oraz dostęp do szkoleń i materiałów dla nauczycieli na platformie Microsoft Educator Centre.
Szkoła w Chmurze Microsoft to:
- Szkoła przygotowująca uczniów do aktywnego i mądrego wykorzystywania technologii na każdym etapie edukacji.
To szkoła, która koresponduje ze zmianami ekonomicznymi i społecznymi, a przez to przygotowuje swoich uczniów do aktywnego podejmowania wyzwań edukacyjnych i zawodowych po opuszczeniu szkoły. - Szkoła bazująca na technologii Microsoft, jednocześnie integrująca nowe modele uczenia się i nauczania, oraz sposoby komunikacji i współpracy pomiędzy nauczycielami, pracownikami, uczniami i rodzicami.
- Szkoła, w której kadra pedagogiczna odgrywa kluczową rolę i jest gotowa na doskonalenie warsztatu pracy z wykorzystaniem nowych technologii, a także ucząca, jak z tej technologii korzystać w procesie zdobywania wiedzy i kompetencji przez uczniów.