Świetlica 2025/2026
- Szczegóły
- Poprawiono: wtorek, 07, październik 2025 22:36
GODZINY PRACY ŚWIETLICY MAŁEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
poniedziałek - piątek
7.00 - 17.00
|
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
p. Krystyna Kapciak
|
12.00 - 17.00 |
7.00 - 13.00 |
12.00 - 14.00 |
12.00 - 17.00 |
7.00 - 12.00 |
p. Aneta Gnojewska |
---------------
|
-------------- |
14.00 - 17.00
|
-------------- |
------------ |
p. Wioleta Żelazowska
|
7.00 - 12.00 |
12.00 - 17.00 |
7.00 -13.00 |
7.00 - 12.00 |
12.00 - 17.00 |
GODZINY PRACY ŚWIETLICY DUŻEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
poniedziałek - piątek
6.30 - 16.30
|
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
p. Ewa Hodyra
|
------------ |
----------- |
----------- |
11.30 - 16.30 |
------------ |
p. Magdalena Brożyna
|
------------ |
6.30 - 13.00 |
11.00 – 16.30 |
------------- |
6.30 – 10.30 |
p. Edyta Polańska
|
12.30 - 16.30
|
--------------- |
6.30 - 11.30
|
8.00 -12.00
|
10.30 - 16.30
|
p. Beata Sikora
|
6.30 - 10.00 |
13.00 - 14.00 |
------------ |
6.30 - 8.00 |
----------- |
p. Dorota Nowakowska
|
10.00 - 13.30 |
14.00 - 16.30 |
----------- |
------------ |
------------ |
Podstawowym celem świetlicy jest zapewnienie uczniom zorganizowanej opieki wychowawczej przed i po zakończonych obowiązkowych zajęciach edukacyjnych.
Do zadań świetlicy należy w szczególności:
- stworzenie warunków do uczestnictwa w kulturze, organizowanie kulturalnej rozrywki oraz kształtowanie kulturalnych nawyków życia codziennego,
- upowszechnianie zasad kultury zdrowotnej, kształtowanie nawyków higieny i czystości oraz dbałość o zachowanie zdrowia,
- rozwijanie samodzielności oraz społecznej aktywności,
- współdziałanie z rodzicami, nauczycielami i wychowawcami oraz środowiskiem lokalnym szkoły.
Wśród codziennych gier i zabaw tematycznych realizujemy w naszej świetlicy wiele różnych form zajęciowych, mianowicie:
– gry i zabawy grupowe;
– zajęcia plastyczno – techniczne;
–zajęcia muzyczne (śpiewanie piosenek, słuchanie muzyki, zabawy przy muzyce);
– zajęcia stolikowe (gry planszowe, układanki, puzzle, karty);
–zajęcia literackie (czytanie dzieciom bajek, opowiadań, wierszy, próby opowiadania ich treści, plastyczne przedstawianie utworów literackich);
– zajęcia audiowizualne ( oglądanie bajek, filmów);
– konkursy, zagadki, łamigłówki;
– zajęcia sportowe i ruchowe na świeżym powietrzu (na szkolnym boisku lub placu zabaw czy sali gimnastycznej);
–nadzorowane przez nauczyciela zabawy dowolne według własnych zainteresowań.